It's just another day for you, you and me in paradise

Imorse drömde jag att jag var i paradiset. Emil och jag åkte sakta runt i en båt (okej då, vi åkte runt på en vattenscooter, men det låter inte lika romantiskt) i en stor sjö. Ibland gjorde vi stopp här och där vid hus och delade ut paket. Vi var skitsnygga och solbrända båda två. Solen gassade. Runtomkring oss i vattnet åkte små moln omkring på vattenytan, de var någon meter höga och sådär tjocka och fluffiga som man trodde att de var när man var liten. Det bästa av allt var att man kunde föra handen genom molnen och få med sig en liten tuss, en liten boll, som sedan efter en stund försvann i tomma intet.....

Alltså. Förstår ni hur lycklig jag var när jag vaknade?!

Nu ska jag ringa Emil och erkänna att jag varit glupsk och ätit upp alla chokladpengar. Later

image640

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback