The boys the boys

image627image628image629image630image631image632

Haha. Har nog aldrig sett så oflashiga foton från en limou förut. Det ska ju vara glitter och glamour men vi sitter mest bara och dregglar och är glada över att så många får plats i en och samma bil. Första bilden är på Torkkels bula. Han lurade mig att känna på den kanske fem gånger för han ville veta om den stod ut eller inte, jag blev lika äcklad varje gång. Det tyckte han var väldigt roligt. Bulan fick han när han klämde huvudet i bildörren..
På fjärde bilden har Simon ett litet magic moment med mitt läppglans. Jag minns det inte själv men har för mig att de satt så där ett tag. Läppglansen och han.
Om ni vill ha några bilder är det bara att säga till. Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback