Waiting for tonight

Sådär ja, känner mig väldigt virrig idag, har suttit i min rosa lilla kofta och målat fransk manikyr och lyssnat på Jennifer Lopez hela morgonen och känner mig handikappad eftersom jag inte har några mobilpengar. Så jag ringer Uua och Basse svarar "Horan" jag blir otroligt virrig och vet inte om han syftar på mig eller lampan och telefonen krånglar jag måste sluta andas nagellack och aceton hela dagarna såhär kan jag ju inte ha det. Ska dit och baka en tårta till Victor snart iaf, tänkte bara äta lite först och blev ännu mer virrig då det kändes fel att stoppa in porslin i micron, sprang en bit bort för jag inte visste om det skulle explodera eller ej. Tänkte alltså inte äta porslin om ni blev oroliga över det nu, lite vett har man väl fortfarande, men det låg en fin portion spaghetti med köttfärssås på porslinstallriken som jag tänkte äta. Inte porslinstallriken alltså. Jaja, ni hajjar.

Har börjat hänga i gäng nu igen på sistone, det känns väldigt mysigt tycker jag, i sommar ska vi köpa husbilar och åka runt i europa och bara hänga i gäng, ett litet kollektiv som i den där serien om kastruller.

Ska sy ihop alla Emils jeansfickor också innan han kommer hem, jag hatar dom av hela mitt hjärta, han lägger alltid massa pengar och passet och åkkort i jeansfickorna sen så byter han jeans varje dag så vi måste springa kors och tvärs över halva stan för att leta efter hans pass, i morse fick jag springa ut osminkad i nattkläder och en stor fjällrävenjacka och ge honom hans åkkort, såg ut som en stor blå potatis som sprang förbi folk på trottoaren, var inge vidare glad. Men nu ska det få ett slut iaf.

Åh. Nu satte jag precis på mig min kofta uppåner. Bakåfram kan man ju förstå men uppåner ser liksom inte ens okej ut, det är inte ens logiskt. Nu piper micron och håller på så jag ska upp och äta mat och bli normal igen, puss på er.

image635

Update: Vadå bakåfram? Det är väl fan inte normalt det heller! Iaf inte när det kommer till en kofta med knappar band och luva. Utochin menade jag såklart. Tjohej igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback