Lamp-style

Hej hopp. Ikväll ska jag på Lilljulias studentskiva wuppidoo. Tyvärr så har jag under dagen tjatat på Uua och frågat vad hon ska ha på sig och fått reda på att hon ska vara barbent på partajet och gå kommando. Och så ska hon hjula ut när stället stänger, hon gillar att vara lite wild and crazy ni vet och då blir det rätt ofta lite spontana nakenhjulningar när det har hänt någonting roligt. Som till exempel när alla killarna började bråka senaste korpenmatchen, det tyckte hon var roligt att hon hjulade fram och tillbaka över hela fotbollsplanen. Naken ofcourse. Jaja. Det jobbiga med detta faktum är dock att jag kan ju inte vara sämre, vi är ju lampor trots allt och då måste man visa lite flesh på sådana här festligheter. Dock så går jag runt med en burk piller mot blåskatarr i väskan just nu. Doktorn sa till mig att 1. man inte ska ha kalla fötter (varpå jag tittade ner på mina stackars fossingar som gått i öppna skor sen i november, suckade och tänkte att doktorn måste vara tokig, jag har ju inte ens någon temperaturkänsel i fötterna längre!) och att 2. jag ska dricka/ äta citron innan jag går och lägger mig. Så jag antar att om jag är barbent ikväll (man fryser ju ändå inte om benen?!) men proppar i mig en jäkla massa citrondrinkar så borde allt vara okej. Hmm. Vi får helt enkelt hoppas det för allas bästa B-)

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback