Sexual infection

Krakel spektakel kusin vitamin. Igår gick det förbi en and med femton ungar utanför mitt jobb. Fatta att få femton ungar. Och dumma var de allihop också, hoppade in i en trottoarkant flera gånger hela bunten gjorde dom. Jäkla idioter.
Idag när jag satt i kassan på jobbet och frågade efter leg fick jag se en bild på en snubbe med håret åt alla håll. Han såg skitglad ut. Som att fotoautomaten gett honom en blixt i nyllet så han såg ut som en docka i Tomteverkstan ni vet när dockan får se en spindel så håret står pekar rakt upp. Undra om han blev nöjd med bilden. Det var kewl. Jag försökte koncentrera mig på att vara allvarlig men såg nog mest ut som en blåsfisk för att försöka hålla inne allt fniss. Han såg lite ledsen ut när han gick därifrån.

Ajuste. Ska försöka lägga upp bilder! Snart. Har en hel del roligt på lager.

Igår köpte Emil med sig prinsesstårta hem och så stoppade han ner två fyrverkerier i och tände på innan han gick ut på altanen och serverade mig. Jag såg knappt honom, såg bara en stor glad brasa som kom gående. Jag tror vi spontanfirade vår ettårsdag som borde infallit någon gång i månaderna. Något firade vi iaf. Hans pappa satt och åt någon majsdiet och såg ledsen ut mittemot. Han ville nog också ha tårta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback